lördag 6 februari 2010

Maskerad

Jag ska på maskerad och temat är rymden. Jag känner inte direkt begiestring, men det blir säkert roligt. Ska sno ihop en rymddräkt nu. Har lite ont om tid och min omgivning känner nog min energihöjning, för telefonen ringer i ett. Tre samtal på mindre än en timme. Det är en av anledningarna till att jag inte vill vara så social - att telefonen ringer när man inte har tid. Och många vänner betyder många telefonsamtal. Det låter hårt, men är en verklighet för mig.

Jag har tänkt mig att göra en planethatt och en klänning i guld och silver. Guldklänningen finns redan och jag köpte lite silvrigt tyg billigt på Rysk. Vågar inte ens tänka på vart det är tillverkat och av vem. Jag har också en tanke att ta en gammal adventsstjärna som hatt.
Det måste finnas olika slags människor och vissa människor tycker det är roligt att klä ut sig. Jag kanske saknar självdistans, men jag tycker mest det är besvärligt. Jag får säkert roligt när jag kommer dit.
Önska mig lycka till!!!!

Inga kommentarer: